News:

MAJOR forum upgrade Feb 17.  Let me know if you have problems

Main Menu

Happy B-day: Team-G

Started by d_dog, August 08, 2006, 07:13:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

d_dog

Happy B-day Dave.  (Sunday) :cheers:    So Dave, are you going to push for a F-50 class.   :thumb:

PaulV

HEY HEY CHAMP, HAPPY BIRTHDAY!!!

Hope she er...it was the best ever:)!

PVD
See Better, Ride Safer!

Team-G

#2
Can you guys type a little bigger?  I can't hear or see it any more.... :lmao:

I'm catching up to you, D, (age wise, that is..)

d_dog

How about this.......  If you can read these letters, you passed the new F-50 race test  :thumb:
             
              A S D F G H J
                Z X C V B N M
                     Y U I O P L K
                              [size=05pt] P O I U Y T [/size]   :lmao:

KBOlsen

"Happy birth... day... Mister... Presi-dent..."

:)
CCS AM 815... or was that 158?

TommyG

The vision problem has more to do with the hairy palms than age!! :jerkoff:  jk  lol!!! HAPPY B-DAY BUDDY!!!!  YA MADE ANOTHER!!!!  NOW BUY A BIKE AND COME BACK WE MISS YOU!!!

spyderchick

Tommy, you are oh-so-eloquent.  :ass:

Happy Happy Mr G.  :cheers: 
Alexa Krueger
Spyder Leatherworks
414.327.0967
www.spyderleatherworks.com
www.redflagfund.org
Do or do not, there is no "try".

K3 Chris Onwiler

We old guys have to stick together!  Screw them young puppies! :thumb:
The frame was snapped, the #3 rod was dangling from a hole in the cases, and what was left had been consumed by fire.  I said, "Hey, we've got all night!"
Read HIGHSIDE! @ http://www.chrisonwiler.com

Team-G

Old man wheel chair race at BHF.....let's see, clockwise track, left handed  :jerkoff:; yeah, I got arm on you guys  :lmao:

Protein Filled

Is that why you dislocated your left shoulder like 15 times?  :jerkoff: :jerkoff: :jerkoff: :biggrin:


Happy Bday, btw...
Edgar Dorn #81 - Numbskullz Racing, Mason Racin Tires, Michelin, Lithium Motorsports



Don't give up on your dreams! If an illiterate like K3 can write a book, imagine what you can do!

Team-G

Quote from: Numbskullz-113 on August 09, 2006, 04:32:45 PM
Is that why you dislocated your left shoulder like 15 times?  :jerkoff: :jerkoff: :jerkoff: :biggrin:

Left arm strong; right one gone...

d_dog

Hey Dave.... do you know you have a race bike in your garage.  Pull that bad boy (Harley-Davidson V-Rod) out and race moto-ST SuperSport Twins  8)

www.moto-st.com/CONTENT/Docs/MOTO-STEligibleMachineList.pdf